Gör ingenting jag inte skulle göra

Många gånger förr har man fått den påminnelsen inför fester, likaså drick dig inte full eller gör ingenting dumt nu. Men väljer vi att följa dessa råd, nej! Det var precis det flertalet av oss inte gjorde i lördags, då vi firade Camilla. Ingående detaljer om vem som sa/gjorde vad tänker ja inte dra upp. Det stannar helt enkelt hos oss delaktiga.

Dock för er som näst intill dör av nyfikenhet kan jag säga som såhär. Första timmen va seg, vilket de brukar vara detta för att det är runt denna tid allt folk trillar in innanför dörren och man skall kramas och skaka i hand. Sen rullade allting på. En annorlunda variant av öl-spelet (klassiker) kördes igång och det var efter detta allting hände. Och som sagt, nej jag avslöjar ingenting! Kvällen slutade dock helt annorlunda än väntat, men vad kan man säga det blir så när man blandar in alkohol. För en något mer utförligare uppdatering hänvisar jag till Sandra.

För övrigt har det redan hunnit bli torsdag och vad har man avverkat av dagarna hittills. Ingenting. Börjar bli riktigt irreterande att dagarna i ända sitta och vänta på ett telefonsamtal som inte tycks bli av. Har ingen som helst aning om varför, kanske finns jag inte längre med i deras register. Borde jag inte fått en avskedan? Någon som kan tydliggöra problemet för mig, varför jag inte får erbjudanden trots att jag vet de har jobb? Jag orkar inte mer!


Kommentarer


‹ › Namn
‹ › Mejladress [visas inte]
‹ › Bloggadress

Spara uppgifter?
Sandra

Jag kan tydliggöra problemet. Dom är dumma i huvudet. Så enkelt är det! Vem orkar med dom? Du nanade gött i lördags i alla fall ;) Puss

2009-10-22 @ 00:45:26
URL: http://immortal.blogg.se/
Pernilla

Jag har kommit till insikt med det också! Men jag kan inte förstå hur de kan ha en massa anställda trots att de inte förbrukas. Får väl göra det tråkiga men nödvändiga samtalet och kolla upp min anställning helt enkelt :( Såhär kan jag bara inte ha det

2009-10-22 @ 00:49:43
URL: http://nilakay.blogg.se/