Lights in Alingsås - en designerutställning

I tisdagkväll följde jag med Johanna till Alingsås, en stad cirka 5mil norr om Göteborg. Har pratats mycket och länge om att åka dit och fotografera under detta evenemang, nu blev det äntligen av. Vilket påminner mig om att jag nu gjort sak i mina tankar om att anordna halloweenfest. Detta görs tillsammans med min goda vän Sandra.

Hade inte så höga förväntningar på vad vi skulle få se under utställningen, men kan säga att jag blev lite besviken. Kunde varit mycket mer samt mer konkret upplyst istället för random place's. Men omväxling förnöjer som det heter.
Hade för övrigt tre trevliga timmar tillsammans med Johanna, trots att kylan överraskade oss lite för fort. Och bara för att påpeka så var valet att använda tumvantar just då inget bra alternativ i samband med fotografering.


Kommentarer


‹ › Namn
‹ › Mejladress [visas inte]
‹ › Bloggadress

Spara uppgifter?
Markus S

Har sett och ja gillar verkligen dom bilderna :) du e en väldigt BRA fotograf :D lycka till i fortsättningen med de hjärtat :) <3

2009-10-17 @ 12:32:45