Tonight's gonna be a good good night...

..därför att ikväll samlas hela gänget (senast var min födelsedag i juni) för att hylla Camilla, som först fyller imorgon. Men vem dricker en söndagskväll när jobb etc väntar bara några timmar ifrån? Inte ikväll iallafall.
För er som inte är bekant med mig sedan innan, har ja få men riktigt nära vänner. Jag kan inte säga att Camilla är en nära vän till mig, tyvärr. Men hon är endå en person som finns där om man säger så.

Har kännt denna tjejen sedan högstadiet då vi började i samma klass och sedan dess har det flytit på. Vi har aldrig varit "close", mycket av det kan bero på att vi är väldigt olika. Vem vet? Hursom så oavsett om vi nästintill bara hörs av inför fester etc. så betyder du ändå någonting för mig! Hoppas du lägger det på minnet nu. Grattis!

Kommentarer


‹ › Namn
‹ › Mejladress [visas inte]
‹ › Bloggadress

Spara uppgifter?
Sandra

It's partay hos den tjej som vi blev "tvingade" att umgås med i sjuan, haha :P Stackars Lasse, han hade inte mycke koll. Nu har jag kommenterat dessutom, fan va bra ;) Pöss

2009-10-17 @ 11:56:51
URL: http://immortal.blogg.se/
Markus S

finns ju dom som dricker söndagkväll ändå och aldrig lär sej att man inte SKA dricka en söndagkväll ;) men jag vet ju att du inte e en av dom iaf :P

2009-10-17 @ 12:51:15
Johanna Fåglund

Svar: Nä, håret gillade inte vädret :P men tur att det inte var kallt.. Haha ja, det får vi göra, men då blir det nog med lite mer kläder på :P haha :))

2009-10-21 @ 13:55:57
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/