Okt. 25, 2009

Halvtaskig uppdatering, jag vet. Humöret har inte varit på topp och sedan har det inte funnits mycket att berätta om. Var dock ute i Grimmered, Västra Frölunda i fredags för att hylla Nathalie som nyligen fyllt hela tjugo år. Det bjöds på gott tilltugg och trevligt sällskap med en knippe singstar till det hela. Sammanfattningsvis var det en bra kväll trots att den tog slut tidigare än vanligt. Men vad gör väl det? Hur som helst, grattis till dig tjejen!

Hur spenderade jag resten av helgen? Lördagen var jag över hos min syster på middag och som sällskap hade jag med mig Sandra. Hon kunde helt enkelt inte tacka nej till tacos och ytterligare lite singstar. Vi måste öva oss inför näst kommande helg nu. Eller vart det tvärtom. Söndagen har inte bjudit på mycket mer än tråkigt väder. Fick dock städat halva min garderob, någonting som behövdes då man fick kämpa sig in egenom dörren för att komma in. I -landsproblem!

Kommentarer


‹ › Namn
‹ › Mejladress [visas inte]
‹ › Bloggadress

Spara uppgifter?
Sandra

Vi har fullt med i-landsproblem :D Det är inte vi som behöver öva på Singstar, det är dom andra. Vi är bäst :D

2009-10-26 @ 14:31:47
URL: http://immortal.blogg.se/
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :P Fast det finns säkert liknande objektiv till canon också..

2009-10-27 @ 23:51:23
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Hehe, ja, har sett att vissa är lite billigare ;o det är fuskigt :P

2009-10-29 @ 13:43:00
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/